[Disseny SC] Fwd: Portada

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dij jun 9 17:40:07 CEST 2016

Hola!

En la meva opinió no tocaria el fons del logo, perquè no acaba de ser
corporatiu del tot.

Penseu que on es veu més el logotip és als posts que circulen pels
timelines dels usuaris. I allà crec que està bé que tingui el fons blanc.

Perquè no canti tant el blanc dins la pàgina de SC, potser inclouria algun
quadrat blanc a la imatge de fons.

Com ho veieu?

Anna

El dia 09/06/2016 5:21 PM, "Marta Alvarez" <m.alvarezplaces a gmail.com> va
escriure:

> Jo crec que la primera o segona queden millor en conjunt !

quadrats vermells i fons blanc però s'ha de veure com queda ! Ja em direu !

quadres crec que queda millor vista en conjunt.