[Disseny SC] Fwd: Portada

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dic jun 8 10:31:16 CEST 2016

A mi també m'agrada.
Potser pots provar de posar algun quadrat vermell fosc?

Us passo alguns exemples de capçaleres que utilitzen gràfics, i com
combinen amb el logo
https://www.facebook.com/wired
https://www.facebook.com/ReadWrite/

I aquests que aprofiten per fer promocions
https://www.facebook.com/smashmag/?fref=ts
https://www.facebook.com/timeoutbcn/?fref=ts

Anna

El dia 7 de juny de 2016, 21:42, Marta Alvarez <m.alvarezplaces a gmail.com>
ha escrit: