[Disseny SC] Portada Facebook

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dll jun 6 11:07:11 CEST 2016

Hola  Marta,

Disculpa'm. He he estat tot el cap de setmana fora.

Jo la veig molt bé.

Només et faria un suggeriment. A nivell corporatiu no acostumem a utilitzar
els degradats cap a rosa. Si en fem servir de fons és del vermell
corporatiu o llampant cap a un més fosc. I els elements els acostumem a
treballar en blanc o taronja, o en el mateix vermell amb el contorn
banc/taronja.
Fixa't en la postal de Softvalencià, per exemple

https://www.softcatala.org/premsa/imatge-corporativa/
https://www.softcatala.org/uploads/2016/04/SV_postal-1.pdf

Podries fer una prova així?

I pel que fa a Facebook, també podríem fer una prova deixant només la
textura dels quadrats com a imatge principal, sense el logo. Aquest podria
anar exclusivament per l'avatar. Com ho veus?

Molt bona feina, Marta

Moltes gràcies

Anna

El dia 6 de juny de 2016, 9:25, Marta Alvarez <m.alvarezplaces a gmail.com>
ha escrit:

--
*Anna Barberà*
Dissenyadora UX / UI / Gràfica