[Disseny SC] Imatges

Marta Alvarez m.alvarezplaces a gmail.com
dll jul 18 09:10:45 CEST 2016

Bon dia!!
Tinc dos temes a tractar:
1) Imatge per Youtube
Us passo una imatge que crec que ja té bé les mides, he posat els quadres
de forma més allargada. Si no queda bé i podeu em passeu una captura de
pantalla de com queda i així puc fer-me una idea més acurada.

2) Imatge notícia
He fet una barreja amb una de les imatges que té l'Anna amb una tablet. Puc
canviar la imatge de la tablet però he preferit passar-la perquè em doneu
la vostra opinió. Si no vaig per bon camí o ho voleu alguna cosa diferent
aviseu-me.
Sento l'espera ... Treballo matí i tarda ...
Passeu un bon dia!

--
Marta Álvarez