[Disseny SC] Youtube

Benny Beat bennybeat a gmail.com
div jul 1 19:50:02 CEST 2016

Hola,
La imatge s'escala segons el dispositiu on es visiti el canal, tal com
podeu comprovar a les instruccions d'ajuda de Google:
https://support.google.com/youtube/answer/2976827?hl=en

Al mateix web hi ha un fitxer (.zip) d'ajuda que conté un .psd editable amb
el GIMP o qualsevol altre programari que accepti el format d'Adobe
Photoshop. També té un .png a mode d'exemple. El que es tracta és que el
logotip «Softcatalà» quedi en la zona segura i els quadres distribuïts en
la resta de zones. De fet jo només posaria els quadres a la zona més
llunyana (2560x423) per assegurar-nos que, si ens visiten des d'un mòbil o
una tauleta, no es vegin quadres a mig tallar. Perquè ho entengueu millor,
us adjunto el .png original del fitxer zip. Si teniu quasevol dubte, no
dubteu en consultar-me!
Benny.

Una cordial Salutació
       Benny Beat