[Disseny SC] Disseny

Anna Barberà abarbera a gmail.com
diu ago 7 11:27:55 CEST 2016

Hola!

Amb el Xavi vam estar mirant-nos la proposta per a l'espai d'ordinadors i
mòbils en català. Jo he estat  treballant això a nivell conceptual:

http://ei191g.axshare.com/

La idea és aprofitar i fer una capçalera com la que tenim a la pàgina de la
Guia d'estil, on també podríem introduir la feina que SC fa en aquest
sentit.

A sota es mostrarien les opcions per l'usuari. La meva idea no és mostrar
directament els recursos que tenim, sinó l'objectiu d'aquests. És a dir, no
presentariem el "producte" sino el que es pot aconseguir amb el seu ús.

Ara per ara tindríem 3 opcions (els textos no tenen perquè ser aquests)

- Vols tenir el teu ordinador en català avui mateix? --  Enllaçaríem amb el
catalanitzador

- Aprèn a configurar el teu mòbil en català. -- Inclouria els 3 tutorials

- Heu de comprar un disposotiu mòbil nou?  -- Enllaçaríem amb la Guia
d'aparells

En el futur, si hi ha més iniciatives i recursos, es podrien incloure en
aquesta pàgina.

Sota les opcions inclouríem un mòdul com el que tenim  a la pagina d'inici
on podríem, o bé  explicar millor la iniciativa, o bé enllaçar amb altres
tasques que fa SC.

Gràcies!  Ja em direu

Jo ja estic de vacances. Però recolliré feedbacks sobre la proposta
conceptual. I de cara el setembre podré fer proposta gràfica.

El dia 05/08/2016 8:28 AM, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: