[Diccionaris] Diccionaris

Benny Beat bennybeat a gmail.com
div feb 5 10:43:29 CET 2021

Hola Eulàlia, Montse i Miquel,
Sóc en Benet R. i Camps, un dels membres de Softcatalà. Segurament (Montse
i Miquel) us vau apuntar a aquesta llista fa temps i no ho recordeu. Si no
us interessa seguir rebent més notificacions, podeu donar-vos de baixa en
aquest enllaç, que és el que s'indica al peu de pàgina de cada correu:

Si us interessa (Eulàlia, Montse i Miquel) seguir en contacte amb nosaltres
o fins i tot col·laborar de forma més activa, a més de permetre la recepció
dels correus d'aquesta llista podeu engrescar-vos al grup del Telegram
especialitzat en diccionaris, correctors i traductors:
t.me/Softcatala_TecnoLlengua

Una cordial Salutació
Benny.

Missatge de Montse Puig <montsepuig a gmail.com> del dia dj., 4 de febr. 2021
a les 21:15: