[Sinonims] Moltes gràcies a tots

sinonims a llistes.softcatala.org sinonims a llistes.softcatala.org
dic mar 25 17:07:31 CET 2009

Benvolguts (i benvolgudes)

Aquestes darreres setmanes hi hagut molta activitat al web de
l'Openthesaurus-ca, i vull agrair-vos-ho personalment. Moltes gràcies a tots
(i totes).

S'ha aconseguit passar de llarg de les 5.000 entrades que era la meva fita
psicològica i heu arribat a superar les 8.000, tot un èxit. Us animo a
seguir col·laborant, ni que sigui esporàdicament. No cal obsessionar-se,
però un diccionari col·laboratiu no s'acaba mai i tota pedra fa paret.

Si no hi ha cap inconvenient avui dimecres (o demà dijous com molt tard)
generaré la nova versió del diccionari i tothom que hi estigui interessat
podrà descarregar-lo.

De cara a la setmana vinent, el web estarà temporalment fora de servei un
dia o dos, estic treballant en actualitzar el sistema web a la nova versió
per resoldre el problema dels accents i poder generar els diccionaris per a
l'OpenOffice.org de forma més automatitzada i menys manual.

Atentament, Joan Montané.

PS: Aquest és el segon intent d'enviar aquest correu. És possible que el
tingueu duplicat, perdoneu les molèsties.

Més informació sobre la llista de correu Sinonims