[Corrector] correcció ortogràfica en català en Pages de Mac

diu set 8 11:19:02 CEST 2019

Moltes gràcies. Ho reenvio.

¿Podríem posar aquesta informació i altra relacionada (com les instruccions
per a instal·lar el diccionari de medicina) en alguna fitxa de Softcatalà
on sigui fàcil de trobar?

Missatge de preed692 <perefarrando a preedicio.com> del dia dg., 8 de set.
2019 a les 10:46: