[Corrector] Suggeriment per al LT

Josep Ma. Ferrer txemaq a gmail.com
dij nov 9 22:57:07 CET 2017

Hola Jaume,

Aquesta regla salta a les memòries de traducció del KDE:

https://www.softcatala.org/recursos/quality/kde.html

En concret, en analitzar el fitxer: kde/gui-kde4/messages/extragear-multimedia/
kmid.po.json

*---------------------------------------------------------
Regla: CATALAN_WRONG_WORD_IN_CONTEXT (5)

Missatge: ¿Volíeu dir "Orgue" (= altres sentits) en lloc de 'Orgue' (=
instrument musical)?
Suggeriments: Orgue

... Xilòfon Campanes tubulars Dulcimer Orgue Hammond Orgue de percussió Orgue
de r...
Missatge: ¿Volíeu dir "Orgue" (= altres sentits) en lloc de 'Orgue' (=
instrument musical)?
Suggeriments: Orgue

...anes tubulars Dulcimer Orgue Hammond Orgue de percussió Orgue de rock Orgue
d'es...
Missatge: ¿Volíeu dir "Orgue" (= altres sentits) en lloc de 'Orgue' (=
instrument musical)?
Suggeriments: Orgue

...mer Orgue Hammond Orgue de percussió Orgue de rock Orgue d'església Orgue
Reed ...
Missatge: ¿Volíeu dir "Orgue" (= altres sentits) en lloc de 'Orgue' (=
instrument musical)?
Suggeriments: Orgue

...ond Orgue de percussió Orgue de rock Orgue d'església Orgue Reed Acordió
Harmòn...
Missatge: ¿Volíeu dir "Orgue" (= altres sentits) en lloc de 'Orgue' (=
instrument musical)?
Suggeriments: Orgue

...ussió Orgue de rock Orgue d'església Orgue Reed Acordió Harmònica Acordió
de ta...
---------------------------------------------------------*

En el fitxer analitzat (kmid.po), un fitxer de traduccions del gettext,
apareixen les unitats següents:

#: src/instrumentset.cpp:51
#, kde-format
msgctxt "@item:inlistbox"
msgid "Hammond Organ"
msgstr "Orgue Hammond"

#: src/instrumentset.cpp:52
#, kde-format
msgctxt "@item:inlistbox"
msgid "Percussive Organ"
msgstr "Orgue de percussió"

#: src/instrumentset.cpp:53
#, kde-format
msgctxt "@item:inlistbox"
msgid "Rock Organ"
msgstr "Orgue de rock"

#: src/instrumentset.cpp:54
#, kde-format
msgctxt "@item:inlistbox"
msgid "Church Organ"
msgstr "Orgue d'església"

#: src/instrumentset.cpp:55
#, kde-format
msgctxt "@item:inlistbox"
msgid "Reed Organ"
msgstr "Orgue Reed"

Salutacions,

Josep Ma. Ferrer

El dijous, 9 de novembre de 2017, a les 22:32:29 CET, Jaume Ortolà i Font va
escriure: