[Corrector] Tasca formidable

div jul 28 09:44:24 CEST 2017

Gràcies pel comentari, Israel.

La veritat és que quan et vaig respondre no tenia intenció d'obrir cap
debat públic. De fet, em pensava que et responia personalment a tu i no a
la llista, perquè el nom de l'adreça de consultes de la web és semblant a
l'adreça d'aquesta llista (que té poca activitat). Et vaig contestar amb
una certa extensió perquè tu has fet algunes aportacions notables al
corrector.

En les converses internes que hem tingut en Softcatalà hem dit que en la
mesura que puguem donarem servei a les necessitats dels usuaris
(incloent-hi les noves regles dels diacrítics). El que passa amb aquest
tema ara és que, com que no coincideix amb els nostres interessos personals
ni professionals, té una prioritat baixa.

El dia 26 de juliol de 2017 a les 23:14, Israel Planagumà i López <
israelplanaguma a gmail.com> ha escrit: