[Corrector] Suggeriment pel corrector

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dic mar 4 15:40:24 CET 2015

Gràcies, Jordi. Intentaré millorar els suggeriments en aquest cas.

Quan hi ha diferents regles que detecten errors, no és fàcil que el
corrector sàpiga quina és la més significativa.

Salutacions,
Jaume Ortolà

El dia 4 març de 2015, 15:32, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: