[Corrector] Eines per corrector

Ernest Adrogué eadrogue a gmx.net
div abr 3 15:42:13 CEST 2015

Hola,

2015-04- 3, 11:53 (+0000); Xavi Torres escriu:

> Per ara el meu procediment es.
>
> 1 Llistat de paraules i verbs conjugats (fitxer *.dic)
> 2 Regles (fitxer.aff)
>
> 3 Ho combino amb la comanda munch
>
> És correcte això, o ho faig massa complicat?

No tinc gaire experiència amb diccionaris, però pel que entenc és correcte
el que fas.

La manera més senzilla és, si tens les formes flexionades, posar-les totes
en el fitxer dic.  D'aquesta manera t'estalvies haver de crear regles
d'afixació en el fitxer aff.  L'altra manera és posar els lemes en el fitxer
dic i deixar que el corrector generi les formes flexionades a partir de les
regles del fitxer aff.  La majoria de diccionaris que he vist ho fan
d'aquesta manera.  L'avantatge que té fer-ho així és que el diccionari ocupa
menys espai, i el desavantatge és que definir les regles de flexió porta
considerablement més feina i és més fàcil cometre errors.

En qualsevol cas cap programa et crearà les regles per tu, ja que cada
idioma és diferent i no és una cosa que es pugui automatitzar.

Salutacions.