[Corrector] Acutalització del diccionari LT

Pere Farrando perefarrando a preedicio.com
dll set 22 09:24:18 CEST 2014

Jaume, les teves valoracions em semblen bé. Apunto aquí quatre cosetes sobre el que dius.

- conreable: em sembla equivalent a cultivable i més «general» que no conreadís, conreador.
- Eric, etc.: a l’Enciclopèdia hi surten formes com Eric el Roig i Eric VII de Dinamarca. No tinc la Larousse en català per saber quines formes dóna. Atès el dubte Eric/Èric, em sembla bé que no ho introdueixis.
- mediterraneïtat: vaig apuntar aquesta partició perquè en alguna ocasió em va sortir com a conflictiva, però veig es fa bé.
- conestable: tinc el document de particions de 23 de novembre del 2012 i continua sortint-me co-nestable a l’InDesign. No ho entenc.

I ja està. Endavant, doncs.

Pere Farrando Canals
http://www.preedicio.com
Vilanova i la Geltrú - Barcelona - Catalonia - Spain
Data securement: Spanish Data Securement Agency, n. 2101800538.
Protecció de dades: Agència Espanyola de Protecció de Dades, núm. 2101800538.

El 21/09/2014, a les 22.47, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com> va escriure: