[Corrector] Fwd: Suggeriment diccionari català per Instantbird

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu gen 12 20:47:25 CET 2014

Hola,

entenc que caldria simplement pujar el diccionari a:
https://addons.instantbird.org/en-US/instantbird/browse/type:3

De la mateixa manera si es mantingués una traducció.
Si hi ha algú que assumeixi mantenir-ho, estaré encantat d'ajudar-lo i
puc proporcionar un paquet perquè el pengi.

Salut,

El 08/01/14 17:43, Jaume Ortolà i Font ha escrit: