[Corrector] Dues possibles errades del corrector

dim set 3 23:37:23 CEST 2013

El dia 3 de setembre de 2013 22.44, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Hola,
> El text:
>
> "S'esta escrivint al fitxer"
>
> Suggereix "aquesta". Jo esperava que em suggerís esta->està.

Aquí poden intervenir diferents regles. Com que pot ser un error comú,
farem una regla específica que doni el suggeriment adequat.

Amb el text:

> "Carrega de nou"
>
> Em diu que "carrega" no existeix i em suggereix "càrrega".
>
> "Carrega" existeix com a imperatiu de carregar

No diu que "carrega" no existeixi. Diu: "Si és un nom o un adjectiu, ha de
portar accent". Aquesta regla intenta trobar accents oblidats segons el
context ("carrega d'arxius" -> "càrrega d'arxius"; "circumstancies d'una
altra classe" --> "circumstàncies"). Faré que aquesta regla aparegui en
blau en comptes de vermell perquè no sembli que és un error ortogràfic
habitual.

En la teva frase el problema és que "de nou" és una locució adverbial (=
novament), no és "de + substantiu". Poso l'excepció de les locucions en la
regla, i solucionat.

Gràcies,
Jaume