[Corrector] Comentari: és brossa

dll set 2 10:02:10 CEST 2013

Gràcies, Jordi.

Ets el primer que reporta una falsa alarma del corrector en línia! Però
segur que n'hi ha. En els tests que faig jo n'ix una cada 1.000-1.200
paraules. Es veu que la gent ho troba acceptable i no es queixa.

El cas que m'envies ja està resolt en la versió en proves del corrector
[1], per petites millores en la desambiguació (per regles). La dificultat
és saber si "brossa" és un substantiu o és un verb (de "brossar").

El cas contrari (deixar-se l'accent en "es brossa"->"és brossa") és més
complicat, perquè totes dues construccions són gramaticalment correctes:
"la llet es brossa" (es coagula), "la llet és brossa" (és una porqueria).
Aquí cal fer llistes de paraules que tenen més probabilitat de ser noms o
verbs. Ho tinc per a alguns casos (*és/es diu/pensa/creu/veu/troba... que),
però ho ampliaré perquè aquests errors són freqüents i és interessant
detectar-los.

[1] http://54.235.113.25/corrector/

www.riuraueditors.cat

El dia 2 de setembre de 2013 8.54, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: