[Corrector] Resum de Corrector, vol 39, número 8

Israel Planagumà i López israelplanaguma a gmail.com
div nov 1 11:39:11 CET 2013

Hola Jordi,

Perdona he estat uns dies fora desconnectat sense el portàtil :)

Per aclarir les coses, estic parlant dels diccionaris a dintre de la
carpeta hunspell (/usr/share/hunspell), que són els que fa servir el
Firefox.

El ca.aff de dintre de hunspell diu que "no s'ha trobat cap paquet que
correspongui amb ca.aff". La mateixa comanda per ca.dic diu:
hyphen-ca: /usr/share/hyphen/hyph_ca.dic
hyphen-ca: /usr/share/myspell/dicts/hyph_ca.dic

El ca_ES.aff diu "myspell-ca: /usr/share/hunspell/ca_ES.aff", i el
ca_ES.dic igual, per tant sembla que sí que provenen d'on dius.

A la carpeta /usr/share/myspell/dicts no hi ha arxiu .aff pel català. Hi ha
un hyph_ca.dic, i dos arxius, un .dat i un .idx

Per si serveis de res, tenia Ubuntu 12.04, vaig actualitzar a 12.10, a
13.04, i recentment a 13.10. No vaig fer instal·lacions netes, vaig
actualitzar directament, encara que no he tingut gaires problemes apart de
que em deixés de funcionar l'Skype, algun error del Bluetooth i que em
tornessin a aparèixer milions d'opcions a la correcció del Firefox.

Israel Planagumà
israelplanaguma a gmail.com
PGP key: 0xD42FFEB5