[Corrector] Participi d'argüir

dim mar 26 13:48:29 CET 2013

S'ha de revisar no sols el participi, sinó tota la conjugació d'argüir. Ho
tinc en la llista. Vaig mirar el criteri de l'IEC i em va semblar raonable.
La norma que ha proposat és que en els llocs en què haurien de coincidir
dues dièresis (argüït, argüïm, argüïxen...), es manté només la dièresi en
la i. Per tant, cal escriure arguït i arguïm, però argüint i argüiré (per
la regla que diu que en infinitiu, gerundi, futur i condicional no s'escriu
dièresi).

Al LanguageTool ja ho tinc així. L'únic problema és que encara no sap
suggerir "arguït" per a "argüit".

La llista d'esmenes que cal fer en el corrector, pel que fa a conjugació
verbal, és molt llarga. Abans de posar-s'hi cal pensar bé l'estratègia.
Joan Montané i jo hem començat a donar-hi voltes.

El 26 de març de 2013 12.36, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: