[Corrector] Fwd: Errors de correcció

dll jul 29 11:32:00 CEST 2013

Sergio,

Gràcies pel comentari. Nosaltres no hem pogut reproduir el problema. ¿Et
continua passant igual?

L'editor en línia funciona sols amb text net. En principi, si copies un
text amb format (cursives, tipus de lletra, etc.), aquest format desapareix
automàticament. Per la imatge, sembla com si hi hagués alguna formatació en
el text que no desapareix i confon el corrector (per això els subratllats
estan desplaçats). De moment no em ve al cap res més.

Si continues tenint problemes com aquests o altres, fes-nos-ho saber a
l'adreça corrector a softcatala.org.