[Corrector] Botons de xarxes socials

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis jul 13 10:40:09 CEST 2013

Al 11/07/2013 08:46, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Suggereixo considerar incloure els botons de xarxes socials de forma ben
> visible a la pàgina del corrector[1] tal com fem amb el Catalanitzador[2].
>
> La idea seria que si als usuaris els agrada el servei, puguin fàcilment
> compartir-ho per Twitter, Facebook, Google + i altres xarxes socials.

Ep, algú ha posat els botons al corrector he vist, oi?

Ho dic perquè el que jo suggeria era diferent. Com en el cas del
Catalanitzador, el programa, que la promoció no siguif general de
Softcatalà sinó específica del servei, per exemple, amb un text
predeterminat que parli del Corrector.