[Corrector] Resum de Corrector, vol 31, número 13 - Freqüència de paraules

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu gen 20 21:09:36 CET 2013

El 18 de gener de 2013 14.07, Israel Planagumà
<israelplanaguma a gmail.com>ha escrit:

> Hola,
>
> Jo des de la meva ignorància sobre el tema, faig una aportació.
>
> Tinc el SwiftKey 3, un teclat de pagament per Android. Té català, i la
> veritat és que la predicció de paraules és molt impressionant. No sé si
> han fet servir cap corpus, crec que directament el programa aprèn del
> que escriu cada usuari i dels altres usuaris, si s'activa una opció de
> compartir el que s'aprèn.

Hola Israel,

Jo també utilitze el Swiftkey (X), i és cert que va molt bé, i que va
aprenent de com escrius, però al principi ha de partir d'alguna cosa, i és
això del que estavem parlant.

Quan parlava d'IEC, AVL,... era per a pressionar per a que s'allibere algun
corpus que després, nosaltres, puuem aprofitar.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >