[Corrector] LanguageTool 2.0

tiagu.cat@gmail.com tiagu.cat a gmail.com
div gen 4 13:53:04 CET 2013

Com ho puc fer per deixar d rebre els correus del corrector?????
Gràcies

Enviado desde mi HTC

----- Reply message -----
De: "Xavi Ivars" <xavi.ivars a gmail.com>
Para: "Desenvolupament de correctors ortogràfics i gramaticals" <corrector a llistes.softcatala.org>
Asunto: [Corrector] LanguageTool 2.0
Fecha: vie., ene. 4, 2013 13:43
El 4 de gener de 2013 12:11, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com> ha escrit:

Ací teniu la versió 2.0 del corrector gramatical LanguageTool, acabada

de publicar, ara amb una pàgina de presentació en català:

http://languagetool.org/ca/

Considere que encara no està a punt per al públic en general. Encara

s'han d'afegir moltes coses i fer moltes proves. Potser d'ací a 6 o 9

mesos... En qualsevol cas, interessa que el prove com més gent millor.

Alguns wikipedistes, per exemple, ja l'estan fent servir.

Hola Jaume,
Dius que no el veus a punt per al públic en general, però jo l'he provat i m'ha paregut prou madur.

Tu coneixes molt millor l'estat en què es troba, i saps quines són les debilitats que té. Per això, si creus que podríem ajudar d'alguna manera, o si pots detallar les coses que tingues identificades que estan pendents d'afegir per si algú pot col·laborar, seria perfecte.

Com ha comentat Jordi Mallach, a la trobada de Nadal de Softcatalà els vaig mostrar l'eina (una beta d'aquell moment) i molts companys vam estar d'acord en què aquest tipus d'eines han de ser estratègiques per a nosaltres, o siga que en el que necessites ajuda, no dubtes en comentar-ho.

Salut!
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >