[Corrector] LanguageTool 2.0

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div gen 4 13:43:51 CET 2013

El 4 de gener de 2013 12:11, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com> ha
escrit:

> Ací teniu la versió 2.0 del corrector gramatical LanguageTool, acabada
> de publicar, ara amb una pàgina de presentació en català:
> http://languagetool.org/ca/
>
> Considere que encara no està a punt per al públic en general. Encara
> s'han d'afegir moltes coses i fer moltes proves. Potser d'ací a 6 o 9
> mesos... En qualsevol cas, interessa que el prove com més gent millor.
> Alguns wikipedistes, per exemple, ja l'estan fent servir.

Hola Jaume,

Dius que no el veus a punt per al públic en general, però jo l'he provat i
m'ha paregut prou madur.

Tu coneixes molt millor l'estat en què es troba, i saps quines són les
debilitats que té. Per això, si creus que podríem ajudar d'alguna manera, o
si pots detallar les coses que tingues identificades que estan pendents
d'afegir per si algú pot col·laborar, seria perfecte.

Com ha comentat Jordi Mallach, a la trobada de Nadal de Softcatalà els vaig
mostrar l'eina (una beta d'aquell moment) i molts companys vam estar
d'acord en què aquest tipus d'eines han de ser estratègiques per a
nosaltres, o siga que en el que necessites ajuda, no dubtes en comentar-ho.

Salut!

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >