[Corrector] Problema al corrector web

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div gen 4 10:04:28 CET 2013

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola,
>
> Degut a una errada transmesa al correu del traductor (que no era del
> traductor, sinó del corrector), he pogut comprovar que quan l'ela
> geminada s'escriu malament (amb un punt en lloc d'un punt volat), no
> només accepta la paraula si és correcta, sinó també si no ho és. Només
> passa a la web: els paquets d'Xspell van bé (almenys l'aspell des de la
> línia d'ordres).
>
> "sol.licitut" no ho marca com a error, quan segons el meu punt de vista
> hauria de marcar com a mínim "licitut" com a incorrecte.

> [...]

Hola Xavi,

Quin és l'esforç per corregir-ho? Sabem quin pot ser el problema?

Quan pensem que tindrem el LanguageTool desplegat?

Un parell de coses a tenir en compte: considerem que el corrector web al
Desembre, que és un mes fluix, va tenir 500.000 visites i per altre
banda estem donant suport al grup de http://www.l·l.cat/ i com a part
d'aquest esforç hi ha la identificació i solució de problemes relacionats.