[Corrector] correcció de paraules en majúscules

Joan Montané joan a montane.cat
dij feb 21 16:47:38 CET 2013

El 21 de febrer de 2013 16.39, Jaume Ortolà i Font
<jaumeortola a gmail.com>ha escrit:

> Hola,
>
> No sé si ha n'havia parlat abans en la llista. Editant un text en
> LibreOffice, he comprovat que el corrector ortogràfic no detecta mai errors
> en paraules escrites totes en majúscula. Per exemple: "administracció",
> "Administracció", "ADMINISTRAcCIÓ" donen error, però "ADMINISTRACCIÓ" o
> "SDXDFFDS" no en donen. ¿Sabeu per què passa, això? ¿És un comportament
> desitjat?

Sí, és el comportament dissenyat. Pots canviar-ho anant a
Eines->Opcións->Configuracó de llengua->Ajudes a l'escriptura: Opcions

> Puc imaginar-me alguns avantatges, però en general no em sembla un
> comportament desitjable.

Té pros i contres. La majoria de llengües es comporten així. El motiu
(suposo) és evitar falsos positius amb sigles, acrònims i marques
comercials.

Joan Montané