[Corrector] [LibreOffice] Autocorrecció pel català al LibO

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim feb 19 10:07:23 CET 2013

El 19 de febrer de 2013 10.02, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Ho revisaré. La codificació original era ISO, segurament el canvi a UTF-8
> no el vaig fer bé.
>
> Tinc el dubte amb el canvi automàtic "y->i", això afectarà a expressions
> del tipus "Eix Y" i "Coordenada Y", que pot ser força molest. Suprimeixo
> aquest canvi?

Es pot deixar que només faça el canvi quan apareix en minúscula? La "y"
copulativa apareix poques (o moltes menys) vegades en majúscula que en
minúscula, pel que suposar "Y" majúscula serà d'eix i "y" minúscula serà
"i" no crec que estiga errat del tot.

(tot i això, no tinc dades per confirmar aquesta suposició, és només
intuició).

Potser Jaume O. o Jordi S. tenen alguna idea sobre açò...

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >