[Corrector] Versió del corrector i darrera versió

dim feb 12 15:56:18 CET 2013

Ep
Puc confirmar que al Firefox (19.0b5) + Thunderbird (17.0.2) m'ha ofert
l'actualització del diccionari de català (2.5.0) i que s'ha col·locat
tot solet al nou apartat "Diccionaris" (abans es apareixia a "Extensions").
Molt bona feina!

salut
jordi s

Al 12/02/2013 00:22, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: