[Corrector] Versió del corrector i darrera versió

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll feb 11 21:16:36 CET 2013

Al 11/02/13 20:57, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> He afegit el Catalanitzador per al Mac com una de les aplicacions que
> distribueix el corrector[1].
>
> M'han sorgit algunes preguntes:
>
> 1. Com saps quina versió estàs distribuint? Ho dic perquè he mirat el
> fitxer aff i no he sabut trobar.
>
> Si actualment no ho indiquem, estaria bé fer-ho.
>
> La que jo estic distribuint és aquesta[2] no tinc clar si és la darrera.
>
> 2. Caldria especificar on puc baixar la darrera versió estable.  Mirant
> a la pàgina no m'ha quedat clar.
>
> Us agraeixo el vostre ajut

> [...]

Hola Jordi,

en Jaume ha generat avui mateix una darrera versió (2.5.0). Encara estem
en procés d'actualitzar a tot arreu. A Aspell (que emprem al mateix lloc
web del corrector) hi ha algun problema i no hem actualitzat.

La versió estable seria la que enllacem a les fitxes del Rebost (per al
LibO i Mozilla, p. ex.). Que serien tots dos Hunspell.

Totalment d'acord que hauria d'haver-hi la info de la versió també a les
capçaleres del fitxer.

El corrector aquest de Mac quin motor fa servir?

Salut,

P.D.: Estaria bé que afegissis el Catalanitzador a aquesta llista de
seguiment del wiki.

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat