[Corrector] Preparant els diccionaris del LibreOffice 4.2

div des 27 10:57:35 CET 2013

El dia 26 desembre de 2013 22.02, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Hola,
>
> de cara al LibreOffice 4.2 he de refer l'extensió del diccionari.
>
> Jaume, encara que la generació de l'extensió 3 en 1 no la tenim
> automatitzada del tot, em corre pressa enviar una versió a can LibreOffice,
> generem una nova versió 2.5.1 o 2.6 amb alguna millora que tinguem pendent
> a lèxic o flexió? o la genero tal com està ara?
>
> Joan,

Hi ha millores pendents, però en molts casos no sé introduir-les
(excepcions a la conjugació verbal...) malgrat haver-ho provat de diferents
maneres. O siga que tira endavant.  ¿Els generes tu mateix? Si necessites
ajuda, m'ho dius.

Jaume Ortolà