[Corrector] Treballar en català amb l'OpenOffice Apache

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim des 3 09:25:11 CET 2013

Hola,

> I tenir dues fitxes amb el mateix contingut?
>
> "Corrector ortogràfic de català (general) per al LibreOffice"
> "Corrector ortogràfic de català (general) per a l'Apache OpenOffice"

Crec que si l'enfocament és tenir una única extensió com explicàveu, i
l'extensió és la mateixa (el programa), i s'instal·la igual jo seria
partidari d'una única fitxa per simplificar el Rebost.

>     Sí, coses que es podrien millorar:
>
> he fet canvis en el redactat. Si us sembla bé, ho replicaré al dicc.
> valencià.

Gràcies Joan