[Corrector] Fwd: Errors de correcció

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dic ago 21 13:43:38 CEST 2013

Gràcies, Jordi.

Això sí que ho puc reproduir en la mateixa configuració que tu (Windows XP
i IE 8.0.6001.18702). I, efectivament, l'error es produeix o no segons la
posició del cursor. En la pàgina languagetool.org passa igual.

Sembla una mica esotèric. No sé si val la pena dedicar temps a intentar
arreglar-ho. O val més recomanar que actualitzen el navegador o que en
facen servir un altre...

Salutacions,
Jaume Ortolà

El dia 21 d’agost de 2013 12.17, Jordi Serratosa
<jordis.lists a gmail.com>ha escrit: