[Corrector] Formes -ea en variant valenciana al nou corrector

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim ago 6 20:39:06 CEST 2013

Hola Pau,

aquestes formes estan acceptades per l'AVL:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Acad%C3%A8mia_Valenciana_de_la_Llengua
i les afegim al corrector ortogràfic valencià.

Salut,

El 06/08/13 20:36, Pau Iranzo ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat