[Corrector] Consulta.

div ago 2 12:38:39 CEST 2013

Hola Pau,

És "normal" perquè no és una paraula que tinga entrada en els principals
diccionaris en què basem el nostre diccionari (DIEC, GDLC, AVL...). Veig
que sí que té entrada en el Termcat en "llengua minoritzada". L'afegirem,
doncs, al diccionari. Gràcies.

Hi ha repertoris de lèxic (del Termcat i d'altres llocs) que encara estan
per explorar i per afegir al diccionari.

PS. El servidor del corrector ha caigut aquest matí. No sé encara què ha
passat. Ha estat molts dies funcionant bé.

El dia 2 d’agost de 2013 12.29, Pau Sellés i Garcia
<pau.selles a josoc.cat>ha escrit: