[Corrector] Llicència del corrector

Francesc francesc3efes a yahoo.es
diu maig 6 10:59:06 CEST 2012

Doncs si

De: corrector-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:corrector-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de Joan Montané
Enviado el: sábado, 05 de mayo de 2012 12:17
Para: Desenvolupament del corrector ortogràfic del català
Asunto: Re: [Corrector] Llicència del corrector

El 5 de maig de 2012 10:37, Jordi Mallach <jordi a sindominio.net> ha escrit:

Pff. N'estic fartíssim d'aquesta política. Si hi ha alguna part del
diccionari que depenga del meu consentiment rellicenciar-la, jo dic que
no.

Jo crec que en Copyleft, no en la barra lliure. Si hem arribat fins ací,
no ha sigut gràcies a la BSD.

 Tant me fa a mi, no tinc una opinió formada sobre quina llicència va millor
per a promoure el català. En aquest cas concret, no és imprescindible
rellicenciar el diccionari, per tant, es pot deixar com està i ja
l'actualitzaran quan vulguin. De fet... com que he trigant tant en veure que
demanaven la llicència BSD, sembla que ja estan assumint la versió actual
amb llicència LGPL.

Joan Montané