[Corrector] Substitució del diccionari de partició de paraules

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dic des 19 10:24:15 CET 2012

Un comentari afegit.

La divisió de paraules és una qüestió menor en LibreOffice, perquè crec que
s'usa poc. En canvi, és una qüestió important per als qui es dediquen a
l'edició professional de texts. Per això crec que val la pena donar accés
directe al diccionari en format Hunspell, que és el que es fa servir en
Adobe Indesign i altres programes de maquetació. És el mateix arxiu però
sense empaquetar.

D'altra banda també es pot oferir l'arxiu en format TeX, que és el format
original, però que ara és lleugerament diferent [1]. L'adjunte per si algú
el pot provar. Jo no ho he fet. L'he enviat al grup d'usuaris de TeX [2]
perquè el publiquen.

Salutacions,
Jaume Ortolà
www.riuraueditors.cat

[1]
http://wiki.openoffice.org/wiki/Documentation/SL/Using_TeX_hyphenation_patterns_in_OpenOffice.org
[2] http://tug.org/tex-hyphen/

El 17 de desembre de 2012 16:07, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat