[Corrector] acús de rebut

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll feb 15 13:14:03 CET 2010

Sóc el moderador d'aquesta llista.
Aquells que no vulgueu ajudar activament al desenvolupament del
corrector ortogràfic lliure en català, simplement afegiu la vostra
adreça electrònica al camp del final de la pàgina i premeu el botó
«Suprimeix la vostra subscripció» de:
Si no enteneu què estic dient, aneu a l'enllaç anterior també i feu allò mateix.

Si teniu dubtes d'usuari respecte als correctors, el millor lloc per
formular-los és als fòrums de Softcatalà:
http://www.softcatala.org/forum/

En rebre més missatges com els dels anteriors dies, llevaré
automàticament la subscripció del remitent originari.

Gràcies,

El 15 de febrer de 2010 13:07, mpca <canigo2784 a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat