[Corrector] Agrair resposta

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dij feb 11 11:11:58 CET 2010

Hola Nicolàs,

si et refereixes a aquesta adreça:
http://www.softcatala.org/corrector
No hem rebut cap comentari de problemes recent pel que fa al seu funcionament.
Potser cal que et baixis un navegador més modern.
Prova el Firefox, per exemple:
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Firefox

Salutacions,

El 10 de febrer de 2010 17:59, Joan Curcó Ramis
<joancurcoramis a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat