[Corrector] Corrector ortografic

Sandra flores galve araomai_ a hotmail.com
dic feb 10 18:41:32 CET 2010

Hola, m'agradaria que no m'enviéssin més correus perquè jo no els conec i no sé de que va el tema dels correctors, siuplau els hi agrairia que m'esborréssin.

Gràcies.

From: nicolasgonzalo a hotmail.com
To: corrector a llistes.softcatala.org
Date: Wed, 10 Feb 2010 14:12:48 +0100
Subject: Re: [Corrector] Corrector ortografic

 Hola, no sé qui t'ha donat el meu correu, però en sembla que creu que sóc informàtic i tant de bo ho pogués ésser. De totes maneres et puc dir que els correctors solen tenir fallades, a mi m'ha passat. Crec que el millor és anar al Google i posar "correctors en català", deprés tries el que t'he agradi més i el guardes. Potser el Soft Català, que a mi em funciona molt bé o un altre que jo tinc i que també em funciona, s'anomena "El Corrector". El que no sé és com arreglar el que ya tens instalat.
Espero haver-te pogut solucionar alguna cosa.
Sautacions.
Nicolás.