[Corrector] (sense assumpte)

tony tmm45 a hotmail.com
dll mar 9 11:01:36 CET 2009

Estimat Jacek:,

Com estas?Estic bé,tens un ama-li a l`angles, es bo per practicar,u i jo.

Jo tinc classes d'angles a l'escola The Embassa, jo estic a classe amb set

 Estudiants, ells son de diferents països, Japó, Brasil, Alemanya, Suïssa

Italia.

El nostre professor es diu Simo, ell es molt divertit i molt bon professor.

Jo visc amb una petita família anglesa, en una casa vella, apropa del centre

de la ciutat.Robert i Valerie,tenen una filla i un fill,sa filla Becky,te 19 anys

es estudiant a l´universitat de Brighton,el seu fill Jmes,es director de programes per una companyia d´ordinadors,te 25 anys.

Ells son molt simpatics,però no es facil entendre-ls, donat que parlen molt rapid.

Brighton,no es molt grand,però es molt emocionant,els restaurants i  els locals nocturns

Son carts, però els bars i cafes d´estudiants son barats.

Fa calor, i es fantastic estar a prop del mar, soc molt feliç açi.

Escriu-me aviat

T'estimo Danka