FW: [Corrector] REBO CORREUS DE VOLSATRES PER ERROR

ana martin venzal venzal a hotmail.com
dic gen 7 10:19:27 CET 2009

Hola,

Em passa el mateix, no vull rebre correu.
Gràcies.

ANA MARTÍN

Date: Sun, 4 Jan 2009 22:21:33 +0100From: sarsanedas a sav.toTo: corrector a llistes.softcatala.orgSubject: [Corrector] REBO CORREUS DE VOLSATRES PER ERROR
Estic rebent de forma continuada, suposo que per error,continuats missatges d'aquesta llista a la que ni pertanyo ni es del meu interès.Us demano tingueu l'amabilitat de treure-me'n, ja que m'ocasiona la molèstia de rebre molt correu no desitjat.Gràcies.Josep Sarsanedassarsanedas a sav.to
¿Quieres ver los mejores videos de MSN? Enciende Messenger TV
http://messengertv.msn.com/mkt/es-es/default.htm