[Corrector] Fw: llista

m carme torne m_carmet a yahoo.es
dim nov 18 20:38:41 CET 2008

 HOla , crec que t'has equivocat, de tota manera gracies

________________________________
De: Joan Sala Soler <joansala a gmail.com>
Para: Desenvolupament del corrector ortogràfic del català <corrector a llistes.softcatala.org>
Enviado: martes, 18 de noviembre, 2008 19:48:33
Asunto: Re: [Corrector] Fw: llista

Hola David,

L'Aspell és molt bo per realitzar aquesta mena de tasques. Pot convertir la versió del diccionari de l'Aspell al format de text que suposo que necessites. Fes un cop d'ull a la documentació, es troba a la mateixa web del motor de correcció (http://aspell.net/).

M'imagino que et fa falta la llista de paraules completa, amb totes les derivacions. Si no recordo malament això es feia amb el paràmetre «expand».

Atentament,

Joan Sala Soler
joansala a gmail.com

El 18 / novembre / 2008 16:48, david valls <dvbotet a yahoo.ca> ha escrit:

Hola a tothom,

Per un programa de reconeixement d'escriptura manuscrita www.visionobjects.com/store <http://www.visionobjects.com/store> que no incorpora diccionari en català, m'interessaria de poder afegir-li el català, ja que el programa ho contempla com a diccionari personal. El cas, és que necessito el diccionari en format .txt i simplement copiar-lo a un arxiu determinat del programa mencionat (així m'ho indica el fabricant des de Califòrnia). He estat mirant pels vostres arxius, ja que em sonava que teniu algun diccionari com l'ispell, però no he sabut trobar quin arxiu m'hauria de baixar i que fos "net", si és que hi és. Quan dic net, vull dir que no contingui paraula/WY com he pogut veure en tots els arxius que m'he baixat.

Si em poguéssiu donar un cop de mà, així aquest programa podrà reconèixer el català de forma manuscrita i passar-lo a word de forma automàtica i amb una mica de sort, el fabricant pot incloure-hi el català en la propera edició.

Gràcies i salutacions,
david valls