[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 3 de maig de 2018

Pere Orga gotrunks a gmail.com
diu maig 20 14:13:05 CEST 2018

Hola,

En un Windows 10 1803 x64 en castellà he provat la versió 2.8.2, que
entenc que és posterior a la d’aquest missatge. Amb tot mercat, m’ha
anat força bé:

Windows: Bé
Google Chrome: Bé
Firefox: Bé
Skype: No el detecta (tinc la versió 12 de Windows store)
Libreoffice 6.0.4.2 x64: M’instal·la el LanguageTool, els diccionaris,
i es configura l’idioma català per defecte dels documents. Sembla que
tot bé (no es canvia l'idioma de la interfície però entenc que no ho
ha de fer)
Microsoft Office 2010 Pro 32 bits: Tot bé (word, excel, powerpoint,
outlook). No sembla que instal·li l'extensió del LanguageTool, suposo
que perquè no està contemplat.

Salutacions