[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017 - estadístiques

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim oct 24 00:22:30 CEST 2017

El dia 22 d’octubre de 2017 a les 15:50, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> T'ho vaig comentar fa uns mesos (veure adjunció) però després no vaig fer
> jo tampoc el seguiment i se'ns va passar.
>
> He dedicat una estona i sembla que funcionen millor (la versió apareix

Estic fatal de la memòria... Perdona!!!

> Alguns problemes:
>
> 1) Si filtro per versió 2.10:
> [...]

> 2) Una altre cosa que no fa bé encara és filtrar per versió i sistema
> operatiu:
>
> [...]

Acabe de corregir un *bug* calculant els acumulats, i l'error eixe sembla
que corregeix tots els erorrs que comentes.

El bug es va introduir el novembre passat :(, però només es reproduïa en
casos concrets, i a partir de la 2.6.10 els casos concrets eren... sempre!

Crec que això ho resol tot, però si veus més problemes avisa! Promet (ara
si) mirar-m'ho bé!

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >