[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 23 de octubre 2017

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim oct 24 00:02:03 CEST 2017

Hola Chiara,
Reis aquests correus perquè en algun moment t'has donat d'alta a la llista
del catalanitzador, però pots donar-te de baixa de forma molt senzilla
mitjançant l'enllaç que surt al peu de pàgina de tots els correus enviats
des d'aquesta llista:

Després només has d'inserir la teva adreça de correu electrònic al camp
«Cancel·la la meva subscripció o edita les opcions» i seguir les
indicacions que apareixen en pantalla.

Ens sap greu que marxis, però encara més haver-te molestat. Per sort estàs
a pocs clics de solucionar aquest inconvenient...
Benny.

El dia 23 oct. 2017 12:48 p. m., "Chiara Palladino" <
chiarapalladio a hotmail.com> va escriure: