[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 23 de octubre 2017

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll oct 23 08:11:10 CEST 2017

Ep gent!

He publicat una nova versió del Catalanitzador en Windows en proves

A part de les últimes millores:

https://llistes.softcatala.org/pipermail/catalanitzador/2017-October/003372.html

Aquesta versió incorporà:

- La detecció de Chrome en 64 bits quan s'està executant. Llavors no
permet la Catalanització si està obert.
- Amaga l'opció de LanguageTool en Firefox (fins que ho podem solucionar)

Ho podeu baixar des de:

https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/windows/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

Aquesta versió tal com la tenim era té dos problemes coneguts:

- El paquet de Microsoft Office office falla en alguns escenaris. Cal
revisar-ho
- L'acció de LanguageTool per Firefox no funciona.

La idea és publicar aquesta versió a producció dimarts ja que és molt
millor del que tenim ara. Jo seré de viatge fins el cap de setmana i no
m'hi podré tornar a posar. Llavors la idea és la una navegada amb
aquesta versió a producció i les estadístiques funcionant de nou
publicar una segona versió la setmana següent.

Qualsevol prova és més que benvinguda!