[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017

Pere Orga gotrunks a gmail.com
diu oct 22 16:34:11 CEST 2017

Bona tarda,

Algunes coses que he detectat en un Windows 10 Home 1703 (15063.574)
x64 en castellà, instal·lat fa un mes i on mai havia provat el
Catalanitzador:

1. L'Office 2016 que tenia instal·lat en anglès m'ha deixat de
funcionar. Al word/powerpoint surt "Microsoft Word dejó de funcionar"
a l'engegar, i l'Excel no dona cap senyal de vida a l'intentar
obrir-lo. L'Access 2016 funciona correctament però continua en anglès.
No puc assegurar que hagi estat això el que ho ha espatllat (només ho
suposo) ja que no faig servir massa l'office, feia dies que no
l'obria.
2. Al LibreOffice 5.4.1.2, que tinc instal·lat en castellà, s'hi ha
afegit i configurat correctament el català com a idioma de correcció
per defecte, més el diccionari. Però no hi ha ni rastre de l'extensió
LanguageTool.
3. El LanguageTool no s'ha instal·lat, tampoc estic segur si s'havia
d'instal·lar però m'havia semblat entendre que sí.
4. No s'ha canviat l'idioma del Chrome, la IU continua en castellà i
l'idioma de navegació, que asseguraria que el tenia posat en anglès o
en català, també ha quedat en castellà.

La resta de coses (ho havia marcat tot) sembla que funcionen OK, El
Windows m'ha quedat mig en català mig en castellà, suposo que és
normal.

Adjunto una captura de pantalla del que veig quan executo el
Catalanitzador per segona vegada.