[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017 - estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 22 15:50:06 CEST 2017

El 22/10/2017 a les 13:49, Xavi Ivars ha escrit:

> [...]
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Ep!
>
>     [...]
>     M'he trobat la desagradable sorpresa que moltes coses no funcionen i
>     com que les estadístiques estan trencades de fa temps no les havia vist.
>

> Jo em vaig assabentar que estaven trencades fa un parell de setmanes
> quan m'ho vas dir, no ho sabia d'abans.  El problema és que tot el
> sistema d'estadístiques estava preparat per a tindre versions x.y.z, amb
> un únic dígit en cada lloc. No estava previst que hi hagués cap x.y.10.

T'ho vaig comentar fa uns mesos (veure adjunció) però després no vaig
fer jo tampoc el seguiment i se'ns va passar.

> He dedicat una estona i sembla que funcionen millor (la versió apareix
> filtrada en alguns llocs), però crec que encara no va bé del tot.

Alguns problemes:

1) Si filtro per versió 2.10:

https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=2610

Alguna cosa no quadra. Sembla que hi ha 5865 instal·lacions de Mac i
Windows però algunes accions com Adobe o Windows Live tenen 10130
instal·lacions. Fixa't en la captura de pantalla amb els requadres verds.

Hi ha altres coses que no quadren mira això:

https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=2610&os=1

No pot ser que l'acció DictSynonymsActionID (la del diccionari de
sinònims) tingui 11790 quan la vam posar a producció cap a finals de
maig només per a macOS.

Sembla que hi ha algun problema de filtres i/o joins.

2) Una altre cosa que no fa bé encara és filtrar per versió i sistema
operatiu:

https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=268&os=1

Agafa com exemple l'acció de Chrome. Jo esperaria veure els percentatges
sobre el total de la versió i plataforma però els calcula sobre la
versió, el que fa que els percentatges siguin tant petits.

Molts gràcies Xavi!!!

Name: email.jpg
Type: image/jpeg