[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu oct 22 13:49:52 CEST 2017

El dia 22 d’octubre de 2017 a les 9:19, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Ep!
>
> [...]
> M'he trobat la desagradable sorpresa que moltes coses no funcionen i com
> que les estadístiques estan trencades de fa temps no les havia vist.

Jo em vaig assabentar que estaven trencades fa un parell de setmanes quan
m'ho vas dir, no ho sabia d'abans.  El problema és que tot el sistema
d'estadístiques estava preparat per a tindre versions x.y.z, amb un únic
dígit en cada lloc. No estava previst que hi hagués cap x.y.10.

He dedicat una estona i sembla que funcionen millor (la versió apareix
filtrada en alguns llocs), però crec que encara no va bé del tot.

Si pots dir-me com ho veus ara, seria genial.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >