[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu oct 22 13:20:01 CEST 2017

Ual·la!
Molt bona feina Jordi. Això que arribi a casa aquesta nit hi provo amb
l'ordinador d'un client que tinc per reparar!!!

El dia 22 oct. 2017 9:20 a. m., "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va
escriure: